Første konsultation

Mit første besøg hos dig, bruges på en samtale, en grundig undersøgelse samt planlægning at dit behandlingsforløb. Behandlingsforløbet tilrettelægges i fællesskab og vi får afstemt forventningerne til forløbet.

Efterfølgende behandling

Efterfølgende behandling: Forløbet kan indeholde både manuel behandling på briks, træning, råd og vejledning. Og du vil sikkert også få udleveret et program med hjemme-øvelser.

Vi vil løbende foretage en evaluering på om vi bevæger os i den rigtige retning.

Jeg benytter blandt andet:

Akupunktur

En effektiv behandling til smertelindring og afspænding. Akupunktur kan have en positiv effekt på smerter i muskler og led, hovedpine og migræne, lænde- og nakkespændinger, tennis- og golfalbue samt meget mere.

Ledmobilisering og ledmanipulation

En manuel teknik hvor man arbejder med at øge bevægeligheden i et specifikt led med nedsat bevægelighed eller låsning.

Nervevævsmobiliseing

En behandlingsform hvor man arbejder med at give optimal bevægelighed til kroppens store nerver.

Tværmassage

En dybdegående terapeutisk massage, hvor man arbejder på tværs af muskel- og senefibre.

Kinesiotape

En specialtape der kan bruges på en lang række områder. Kinesiotape kan virke afspændende på spændt muskulatur. Kinesiotape kan også øge blod- og lymfegennemstrømningen, ligesom den effektiv til neurologiske symptomer via hudstimulation.

Priser

Priser gældende pr. 15/8 2017.

Vi afregner efter hver behandling – og klinikken modtager kontant betaling og MobilePay.

Ved afbud senere end kl. 18.00 dagen før faktureres kr. 200,- og ved udeblivelse faktureres en fuld behandling.

Hjemmebehandling

Ca. 60 minutter, inkl. kørsel og opsætning

Kr. 400,-

Sygeforsikringen ”danmark” yder tilskud til fysioterapeutisk behandling.

FysioThyme indberetter automatisk til ”danmark”.

Jeg forbeholder mig retten til at aflyse behandlinger i tilfælde af større opgaver.

Kompetencer

• Træning og behandling efter apopleksi og neurologisk sygdom
  • Træning efter amputation
  • Genoptræning og behandling efter hofte- og knæoperation
  • Idrætsskader
  • Skulder- og nakkeproblematikker
  • Tennis-/golfalbue
  • Arbejdsrelaterede skader og smertetilstande
  • Generelle muskel- og ledproblemer.